Masz prawo do zwrotu każdego produktu w terminie 14 dni od otrzymania zamówienia bez podania przyczyn.
Drodzy Klienci w sytuacji gdy zamówicie np. za dużą liczbę lakierów bądź zorientujecie się, że macie je jeszcze na stanie, oczywiście przyjmiemy je z powrotem. Bardzo prosimy jednak aby nie były odkręcane. W związku z tym, że produkt kosmetyczny po otwarciu nie może być powtórnie sprzedany, prosimy o zwrot jedynie nie otwieranych produktów.
W przypadku jakiejkolwiek wady produktu GWARANTUJEMY zwrot kosztów lub wymianę produktu.
Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Napisz formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki.
Dokument powinien zawierać następujące dane: numer zamówienia lub numer faktury, imię i nazwisko, adres e-mail i adres do korespondencji, nr telefonu, numer konta do zwrotu środków, wskazanie produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu ewentualnie wystąpienia wady, oraz oświadczenie że produkt nie był otwierany.
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.
3. Wysyłka
Reklamowany/zwracany produkt należy wysłać na adres naszego magazynu centralnego:
BLACK PEARL
E-PACKMAN
ul.Ożarowska 40/42,
05-850 Duchnice
Uwaga! Możesz też skontaktować się z naszym przedstawicielem, jeśli w najbliższym czasie będziemy w Twoich okolicach, sami możemy od Ciebie odebrać produkt.
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, napisz potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres naszego magazynu centralnego wraz ze zwracanym produktem/produktami:
BLACK PEARL
E-PACKMAN
ul.Ożarowska 40/42,
05-850 Duchnice
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.