Zwroty i reklamacje

Drodzy Klienci w sytuacji gdy zbyt pochopnie zamówicie np. za dużą liczbę lakierów bądź zorientujecie się, że macie je jeszcze na stanie a nie otwarliście ich, oczywiście przyjmiemy je z powrotem. Bardzo prosimy jednak aby nie były odkręcane. W związku z tym, że produkt kosmetyczny po otwarciu nie może być powtórnie sprzedany, prosimy o zwrot jedynie nie otwieranych lakierów.

 

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Napisz formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu ewentualnie wystąpienia wady, oraz oświadczenie że produkt nie był otwierany.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany/zwracany produkt należy wysłać na adres naszego magazynu centralnego:

BLACK PEARL
E-PACKMAN

ul.Świerkowa 53

05-850 Wieruchów

Uwaga! Możesz też skontaktować się z naszym przedstawicielem, jeśli w najbliższym czasie bedziemy w Twoich okolicach, sami możemy od Ciebie odebrać produkt.

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, napisz potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres naszego magazynu centralnego wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

BLACK PEARL

E-PACKMAN
ul. Świerkowa 53

05-850 Wieruchów

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

 


Zaloguj się
Submit
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Darmowa dostawa
Darmowa dostawa (Kurierem - DPD) już od 165,00 zł.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium